کربلای پنج

برایم دعا نکن

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۵۲ ق.ظ
بسم رب الشهدا و الصدیقین
   یه روز با پسرم برای تشییع یکی از دوستاش رفته بودیم گلزار شهدا تا اون روز این قدر پسرم رو بی تاب ندیده بودم.همش اشک می ریخت و هق هق می کرد. پرسیدم:پسرم چی شده؟چرا این قدر گریه می کنی؟
   گفت:می خوام یه خواهشی از شما بکنم،به خاطر خدا نه نگو!مادر تو را به جدت...تو را به بی بی فاطمه قسم،این قدر برام دعا نکن و آیت الکرسی نخون.به خدا خمپاره کنارم زمین می خوره،اطرافیام شهید می شن ولی من یه خراش هم بر نمی دارم.
   به ردیف قبور شهدا  اشاره کرد و ادامه داد:نگاه کن...همه رفیقام اینجا هستن و من موندم...می دونم که جواز شهادت من،با رضایت شما امضا می شه.مادر خواهش می کنم رضایت بده.
   تاب دیدن اشک های پسر دردانه ام را نداشتم.برام سخت بود اما دیگه برا سلامتیش آیت الکرسی نخوندم تا روزی که پیکرش رو همراه پیکر حاج مهدی ،برادران ظل انوار و خیلی های دیگه که به دعای مادرشون رفته بودن برگشت.
                      مادر سردار رشید اسلام شهید سید محمد کدخدا 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۷
امیر رضا خشنودی

نظرات  (۲)

سلام
منم به مامانم گفتم برام نخونه اما میخونه ولی چه بخونه چه نخونه پسرش بیش از این زنده نمی مونه و باید خوب بدونه این دنیا برام مثه زندونه و کاش آقام ببینه از دوریش اشکم روونه حتی قامتم کمونه چشمام پر بارونه دنیا با اون آسونه اما دوریش مثه طاعونه....
با افتخار لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی