کربلای پنج

دیگر مرا ام البنین نخوانید...

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲ ب.ظ

یا حبیب الباکین

دیدم مشکی پوشیده

بهش گفتم برا حضرت ام البنین سلام الله علیها مشکی پوشیدی؟

گفت آره 

آخه مصیبت هاش از حضرت زینب سلام الله علیها بیشتره

گفتم چرا؟

اشک توی چشم هاش حلقه زد

و گفت آخه حضرت زینب سلام الله علیها شوهرش شهید نشده اما حضرت ام البنین سلام الله علیها شوهرش هم شهید شده.

بهش گفنم ولی حضرت زینب سلام الله علیها جلوی چشم هاش مادرش،پدرش،برادر هاش،برادر زاده هاش و پسرهاش پرپر شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۳
امیر رضا خشنودی

نظرات  (۲)

شوهر حضرت زهرا در کربلا شهید شدند.
پاسخ:
سلام
مگه من گفتم شوهر حضرت زهرا در کربلا شهید شدند؟؟؟

با عرض معذرت

من اشتباهمو تصحیح میکنم :

شوهر حضرت زینب در کربلا شهید شدند.

پاسخ:
سلام تا اونجایی که من شنیدم عبد الله بن جعفر در مدینه ماند و دو فرزند خود  را همراه حضرت زینب سلام الله علیها فرستاد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی